Kajakos horgász

Nem bolondultam meg. Csak régen eveztem. Így szól az esti imám, (mondta egy imám):

Határán az álomnak -
még fogom a stéget,
még van beleszólásom:
helyszín, szereplők kezdésnek,
majd lassan elenged
elengedem
nyitva vagy csukva
a szemem
ringat csobban
már a folyóban kezem

Föld-Anya megölel
nincsenek szavak
testvérek
az ég
fák
víz
a nap simogat
madarak, vadak
és persze halak.
Csak fekszem a vízen hanyatt.

Alattam a kajak.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Erősen népművelő hatása van. :-O
Névtelen üzenete…
Holnap elhúzok az Ormánságba. Hány halat fogjak helyetted? :-)
Tóth Gyuri üzenete…
Kösz Uram :)
Tóth Gyuri üzenete…
Merre? És kajakkal-e? (Csak akkor tudom kiszámolni)
Tóth Gyuri üzenete…
Csak legyen szép a beszámoló!
Névtelen üzenete…
Rendben.
Névtelen üzenete…
Hogy van az a láb?
Tóth Gyuri üzenete…
Alakulóban, gyógytorna, járni tanulás. Reszkessetek egerek. Vagy halak. vagy mi.
szaasz üzenete…
szevasz gyurci, remélem, már tudsz járni. előbb-utóbb hazalátogatok. idén még nem pecáztam. de már gondoltam rá.
szaasz
szaasz üzenete…
szevasz, remélem rohamosan gyógyulsz. előbb-utóbb hazalátogatok.
Tóth Gyuri üzenete…
Benne vagyok, mostanában én is csak fejben horgászok. Gyere csak
Citromnn üzenete…
Szia!
Azt hiszem nálam is véglegesen elpattant a húr. És szivart fogok venni! A Bic Trinidad anglert néztem ki magamnak, mert az székekkel, evezőkkel, mellénnyel megálhat 200-ban.
Nem tudom, hogy volt-e már vele dolgotok. Nekem az Ocean-nal szélesebbnek (zömökebbnek) tűnik, ami stabilitás terén megnyugtató, de árral szemben lehet, hogy erősebben leteszi a lábát.
Mi a véleményetek???

A két személyes dolog elengedhetetlen, mert úgy tűnik, nem csak horgászatra lenne használva...

Extrém esetben érdemes lehet rámenni vele a Dunára, Drávára?

Előre is köszi a tippeket, tanácsokat.
Tóth Gyuri üzenete…
A Trinidadról van tapasztalat, ketten már nem tudtak evezni benne, mert annyi víz folyt be, visszavitték. Kérdezd Lalit (Lali horgásznaplója). Más nem vett BIC hajót. Atyafi tett fel valahova egy linket, ahol feltöltöttek vízzel egy kajakot, és több helyen jött ki a víz. Árban persze jó ajánlat, de más tapasztalat nincs az ismerősök körében. A BIC-es srác rendes, próbáljátok ki, ha működik ok, ha nem visszaveszi, mint ahogy korábban is. Biztos használható a folyókon is.

Népszerű bejegyzések