Tájékozódási pontok 1.

Azoknak, akiknek nem frissül elég gyakran a blogom, és kínozza őket az információ éhség, bemutatok néhány oldalt, hogy mélyítsék tudásukat, és bátran feltegyék azokat a kérdéseket, amelyeket eddig szemmel láthatóan nem mertek.



Az egyetlen nyomtatásban megjelenő újság (amit találtam) a Kayak Angler, félévente kerül az előfizetőkhöz, illetve a "standokra". Előfizethető olcsóbban a digitális változat, és megtalálható a Kayak Angler Online  gyakoribb frissítéssel, fórummal, közösség építő szándékkal. Ez az újság nekem nagyon reklám szagú, az éves első szám általában a frissen megjelent termékek katalógusa, ami természetesen felesleges vágyakat kelt, és értelmetlen vásárlásokra sarkall. (Hajlamos vagyok). Tájékozódásra mindenképp alkalmas. Vannak nagyobb múltú oldalak, de a jövőben biztos az egyik meghatározó oldal lesz. Érdekesség: Az újságot megrendeltem, és valószínüleg én voltam az első Amerikán kívűl, mert megkaptam ugyanannyiért, mint az amerikai kontinensen, de azóta megjelent a nemzetközi előfizetés lehetősége - kényszere jóval drágábban. (Érdeklődőknek szívesem átadom olvasásra)





A másik valaha nyomtatásban megjelent magazin a Kayak Fisherman. Hat száma olvasható digitális kiadásban az interneten, az utolsó a 2008/2009 téli szám, ami arra enged következtetni, hogy maga az újság a múlté. Tartalmában, tipográfiailag messze érettebb, szebb és jobb mint a másik újság, de ahogy lenni szokott, nem ez határozza meg az életképességet. Lapozzátok, amíg lehet.


Végül, létezik egy csak online magazin is a Kayak Fishing Magazine. Látszik, hogy élő, van múltja és működik. Cikkek, tesztek, közösség építés. Fontos fórum.

További információk forrása az egyre nagyobb számú kajakos horgász blogok, amelyekre az oldalamról át lehet linkelni, illetve a kajakokat és tartozékokat árusító portálok, amelyekről legközelebb.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések